Nuffnang Ads

Wednesday, April 27, 2011

Super Junior M at Putrajaya 28 May 2011 (absolutely FREE!)


Hi dear K-poppers!
I have a great news for you ELFs!
Suju M is coming to Malaysia. Read this (Google translate if you have problems understanding Bahasa Melayu). I'm excited. How about you? :)

Konsert percuma Super Junior M 28 Mei

27/04/2011 7:27pm


PUTRAJAYA — Kumpulan muzik terkenal dari Korea, Super Junior M, akan mengadakan konsert percuma pada 28 Mei ini sempena Himpunan Sejuta Belia di sini.
Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata, konsert itu bertujuan menarik lebih ramai belia menyertai sambutan yang akan berlangsung dari 27 hingga 29 Mei.
Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis prapelancaran tiga segmen sempena sambutan tersebut iaitu Segmen Modal Insan, Segmen world Youth Fantasy dan Clash of the Bands, di sini hari ini.
Menyentuh segmen-segmen tersebut, Ahmad Shabery berkata di bawah Segmen Modal Insan, sebanyak 26 aktiviti dirancang termasuk khutbah Jumaat khas, Karnival Angkatan Tentera Malaysia, Karnival Polis Diraja Malaysia, Pesta Buku/Majalah dan Festival Amal Islami.
"Seramai 1,500 anggota tentera dan 500 anggota polis dijangka melibatkan diri dalam segmen ini, tidak termasuk jumlah anggota yang akan bertugas di setiap lokasi acara. — Bernama
Full credits to: Kosmo Online

Graphics signature

3 comments:

Kendra Bing said...
This comment has been removed by a blog administrator.
misz myza said...

FREE??? Omo... ni yg kena gi.. dah la time super show 3 x dpt g, sbb tiket mahal gilakkkk...

Hime said...

@misz myza
yup..free
but this is just the SJM.anyway, who cares right?still super junior.hehe.jgn lepaskan peluang la klu belum pg super show

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails